Uw vragen worden altijd op een correcte wijze afgehandeld door onze drie vaste medewerkers op de Front Office. De Front Office bestaat uit 3 vaste medewerkers die ervoor zorgdragen dat alle inkomende vragen van klanten op de correcte wijze worden afgehandeld. Zij verbinden u met een productspecialist indien u een storing heeft die telefonisch kan worden afgehandeld. Zij nemen contact op met onze servicemonteurs indien deze voor storing benaderd moeten worden of dat er met u een afspraak moet worden gemaakt. Zij zorgen ervoor dat u zo kort mogelijk moet wachten op het antwoord dat u nodig heeft om uw apparatuur weer goed te kunnen laten functioneren. Tevens bewaken zij de planning van uw apparatuur die door externe partijen moet worden onderhouden en beheren zij de uitgebreide portefeuille van Key-Accounts.
Over ons
Wij dragen zorg voor het installeren, repareren, kalibreren en onderhouden van:
Hefbruggen
Docks en Deuren
APK Meetmiddelen
Airco-apparatuur
Wielservice
Ook kunt u bij ons terecht voor:
NEN-3140
ISO kalibraties
Zichtkeuringen aan uw arbeidsmiddelen
Landelijk opererend
Met zo'n 60 servicemonteurs op de weg, neemt Stokvis Service de zorg uit handen, waardoor u tijd vrij houdt voor de meer primaire zaken in uw bedrijfsvoering. Onze servicebussen zijn uitgerust met het Track & Trace-systeem. Hierdoor kunnen wij eenvoudig zien welke monteur snel ter plaatse kan zijn.